Go Green: еко та органіка сьогодні в тренді!

В сучасному світі, як у безкрайній піщаній пустелі, іноді хочеться заховатися від палючого сонця й опинитися в райському оазисі, випити ковток свіжої води і відпочити у затінку. 

І якщо уявити собі, що палюче сонце – то всі можливі неприємні наслідки науково-технічного прогресу (підвищення радіоактивного фону, забруднення водних ресурсів, синтетичні продукти і шкідливі компоненти, тощо), а райський оазис – це надзвичайно необхідна усім нам зараз еко-продукція, то стане зрозуміло, чому життя у стилі «органік» впевнено набирає популярності в Україні. Дедалі частіше українці свідомо обирають здоровий спосіб життя і фізичну активність, а разом із ними екологічно чисті овочі та фрукти, одяг, косметику, парфумерію і побутову хімію також. Давайте з’ясуємо важливі факти про органічну продукцію, ближче познайомимося із ТМ millio та перевагами цих еко-засобів.

Що таке органічна продукція

Органічна продукція – це вільний від будь-який сторонніх елементів продукт, відтак, він не шкодить здоров’ю людини і є абсолютно безпечним для навколишнього середовища.

«Органічні продукти – продукція сталого сільського господарства та/або харчової промисловості, отримана в результаті сертифікованого органічного виробництва, на всіх етапах якого застосовуються природні речовини та процеси задля збереження природних ресурсів, захисту навколишнього середовища, відновлення родючості ґрунтів, підвищення рівня біологічного різноманіття, застосування високих стандартів добробуту тварин, виробництва продуктів високої якості, розвитку сільських територій та сприяння гармонії між людиною і природою. Під час виробництва органічних продуктів забороняється застосування хімічно синтезованих допоміжних речовин (добрив, пестицидів, технологічних добавок), іонізуючої радіації, регуляторів та стимуляторів росту, генетично модифікованих організмів (ГМО), антибіотиків з профілактичною метою, гормонів, консервантів, штучних ароматизаторів та барвників». (Джерело: http://www.ukraine.fibl.org)       

Продукція ТМ millio не містить жодних небезпечних або навіть умовно-безпечних компонентів, фосфатів, агресивних ПАР, SLS / SLES, хлору, продуктів нафтохімії, синтетичних барвників та ароматизаторів, оптичних відбілювачів, парабенів. Це означає, що в основі продукції – максимально збережені миючі природні властивості речовин.

Це не бізнес, це – філософія життя!

За серйозним екобрендингом стоїть не лише бізнес, але й ціла філософія життя. Виробники органічної продукції часто присвячують увесь свій час пропагуванню здорового стилю життя, їхні корпоративні цінності, окрім корпоративної культури, принципів лідерства та вірності компанії, часто також базуються на бажанні підтримати світовий органічний тренд і пропагувати здорову життєву позицію і позитивно впливати на навколишнє середовище. Це люди, які пришвидшують прогрес, бо для органічних технологій потрібно значно більше кваліфікацій та досвіду, адже забруднювати повітря чи навколишнє середовище – це просто, а зробити виробничий процес без шкідливих залишків – це складне завдання, яке потребує комплексного підходу і відповідальності. Утім, це відповідає сучасному часу, і ми приймаємо цей виклик заради здоров’я українців і чистого довкілля.  

Ми сповідуємо цінності екологічної безпеки та бачення чистого майбутнього для своєї країни, залучає іноземній досвід, найкращих фахівців та новітні технології для розробки та виробництва еко-продукції під своїми брендами.

Для того, аби скласти свою думку про еко-засоби ТМ millio, обирайте гелі для прання, відповідно до ваших вимог: згідно віку дитини 0+ для немовлят, або 3+ для старших діточок, або “для всієї родини”, та обов’язково залишайте свою думку про перше враження на нашій сторінці у соцмережі Фейбсук. Будьте в тренді, go green!

Переглядів: (53)